+421 / 907 / 334 337
lubo990@azet.sk
informácie a poradenstvo
pondelok - piatok
9.00 - 17.00
elektrifikácia bicyklov, servis elektrobicyklov; oprava, diagnostika, repas a výroba batérií
možnosť dohodnúť skúšobnú jazdu
Úvod » Elektromotory » BLDC motor 750/1000W 20" zadný
Priamy bezkefkový elektromotor s permanentnými magnetmi dodáva výkon 750W pri 36V a viac ako 1000W pri 48V.
Vďaka liatemu hliníkovému ráfiku ktorý sa chová ako chladič je veľmi vhodný pre aplikáciu ferrofluidu čo dramaticky zvyšuje odvod tepla z cievok motora a umožňuje vyššiu zaťažiteľnosť a výkon. V prípade záujmu o takýto tuning nás neváhajte kontaktovať.
Verzia v 20" liatom hliníkovom ráfiku.
Parametry motoru:
Magnety: 46 magnetů / 51 slotov / 46 pólov
Krútiaci moment: 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V
(Udávaný krútiaci moment je pri nominálnom zaťažení motora. Po určitú dobu je schopný pri nižších otáčkach dosahovať násobne vyššie hodnoty)
Výkon: 750W/36V alebo 1000W/48V*
Napätie: 24V až 48V
Otáčky bez záťaže pri 52,5V: 425 rpm (8,1rpm/V)
Priemer: 243 mm
Hmotnosť: 7,1 kg
Prevodovka: nie
Viackolo: skrutkovacie viackolo so závitom pre 5-7r
Ráfik: liaty alu ráfik 20'', vonkajšia šírka 40mm, nemá brúsené lemy pre V-break brzdy, ale V-break sa dá použiť a funguje (brzdením se ale oderie lak na leme ráfika)
Možnosť montáže kotúčovej brzdy: klasická "šesťdiera" s rozostupom Shimano priamo na bočnom kryte motora
Montážna šírka: 135 mm
* Výkon motoru - tieto motory boli pôvodne predávané ako 500-750W, ale sú už dlhšiu dobu v novej verzii, ktorá pri rovnakej hmotnosti ponúka 750-1000W. Motory boli testované so špeciálnou riadiacou jednotkou až do výkonu 2000W, takže majú veľkú výkonovú rezervu. Pokiaľ potrebujete z nejakého dôvodu výkon nižší, napríklad 500W, stačí napísať do poznámky a my "stiahneme" výkon na riadiacej jednotke.
Motor je dodávaný s kvalitným pozláteným konektorom pre rozpojenie motorového kábla. Pokiaľ budete motor používať s RJ s odberom nad 30A/48V (príkon cez 1500W) je potrebné konektor nahradiť robustnejším riešením - konektor nie je stavaný na tak veľké prúdy a pri jeho prehriatí hrozí poškodenie motora a RJ.
Kupujete samostatný motor, bez riadiacej jednotky a ovládacích prvkov!
Motor by nemal byť kvôli svojmu vysokému výkonu prevádzkovaný na verejných komunikáciách.
Z bezpečnostných dôvodov odporúčame motor uchytiť pomocou ramena pre rozloženie krútiaceho momentu, pri osadení do prednej vidlice použite 2ks.